måndag 17 januari 2011

dålig bloggning

förlåt för dåligt med bloggning... men nu så är jag här och redo att skriva lite. har varit med lille josefine skoglund idag. toppen tjej det där :D vi rensade iaf ur min garderob idag. MYCKET kläder ! och mer vill jag ha. kan aldrig få för mycket av kläder och skor eller vad säger ni ? ska bli rik när jag blir stor och flytta till stort hus med en walk in garderob. där ska det vara fullt med kläder och skor. herregud. himmelriket!
just för tilfället sitter jag och stör mig på folk som ska ut och slåss utan anledning... tänk om någon skulle bara puckla på er för ingenting. tror inte ni heller skulle bli så glada då. och det är inget man skämtar om! det är inte kul för 5 öre. (gubb skrivet) ni borde få kännas hur det känns ni oxå. sånna nollor ni är! no life. shit... väx upp någon gång, eller iaf lägg ner. ni sänker er bara ner i skiten. men det är väl där ni förtjänar att vara !!!

så snygg är man just nu ! (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar