lördag 8 januari 2011

...

vad har egentligen hänt med mitt liv ? allt är upp och ner. kan inte vara glad EN dag. varje dag blir jag sur/ledsen för små saker eller ingenting. hur kan min kropp ha blivit så här? snälla någon ge mig ett svar. fick en trevlig fråga igår av en person jag har träffat en gång. knappt aldrig pratat med. vi sitter vid bordet med en massa folk så får jag frågan: "vad är det som tynger ner ditt liv?" han tyckte jag såg ledsen ut. jag vill själv ha svar på den frågan. jag försöker även ge den frågan ett svar. han kunde se på mig att jag va ledsen. jag känner han inte ens. ingen annan frågade. alla som jag känner jätte mycket kunde inte se det. sen kommer det en liten filur och frågar. en filur man inte känner, som man typ aldrig har träffat. jag har redan bestämmt vad jag vill ha i present. jag vill ha ett lyckligt liv. stöd från mina vänner och familj. jag vill att även dom ska se att jag inte mår bra. jag vill egentligen inte visa. jag vill inte visa att jag mår dåligt. jag vill egentligen inte lägga mina problem på andra. men nu vill jag fakiskt ha hjälp. jag vill upp igen. jag har hamnat på botten.. jag vill inte ligga kvar här längre. jag vill UPP! har legat här länge nog nu. det kommer bara mer ! jag vill ha min mamma. hon är det bästa som finns här på jorden. hon är den starkaste jag vet. hon har gått igenom det mesta. jag vill vara som henne ! hon är min största förebild. älskar dig jätte mycket, mamma! utan min familj och alla som har funnits för mig vet jag inte vart jag hade tagit vägen. jag är på god väg att fixa skolan nu, många lärare, vänner och familj har hjälpt mig hela biten. jag vill fixa resten. men med det här humöret går det inte. jag SKA fixa dit. det ska gå !

kärlek gör ont....! låt mig glömma!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar