torsdag 13 januari 2011

inge bättre

tänk att de aldrig blir bättre. åkte till skolan idag och fösrta lektionen blev jag helt yr. kunde knappt stå upp. trodde jag skulle svimma. kände mig helt full. haha. det blev inte mycket bättre senare på dagen så jag fick åka hem. och skit bussarna går ju typ aldrig ! missade en buss med några minuter så gick det ingen förens om 2 timmar. så mamma kom och hämta mig. trodde jag skulle vara pigg idag så jag orkade med skolan. men nej... fast mamma tror det är min pencillin som gör att jag blev så yr. man ska tydligen inte ta medicin på tom mage. fast det känns iaf bättre nu. har stoppat i min nån macka och nu vill jag bara sova. men ska leta på mitt headset först. DET ÄR BORTA !!! :OO ska leta lite nu. blir säkert mer skriverier sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar