lördag 22 januari 2011

Har varit på fotbolls cup

Är hemma nu får fotbollen. Kunde inte/ orkade inte blogga igår. Blev så tajt med tiden. Direkt efter skolan skulle jag upp till pappa och fira han. Sen va jag så trött så jag somna. Mamma ringer, direkt upp och in och träna sen sitta och kolla på cup. Kom hem vid 10-11? Då blev det att äta sen lägga sig för idag skulle man upp sex och in till stan igen. Men jag gick upp 7. Hihi* upp, äta frukost. Tvätta av sminket. Orkade inte göra det innan jag la mig. Så direkt ut i bilen och in till stan. Fick lov att sminka mig i bilen. Haha och felix fick sitta och hålla min spegel. När vi kom till stan så fick vi sitta och vänta typ en timme sen skulle Grycksbo (robert tränar dom) spela. 0-0 mot svärdsjö. Efter den matchen gick jag och mamma och träna ca 1,5 timme. Har tränings verk över allt nu. Men det blir bra i slutändan. :) sen blev det att stoppa i sig en Macka och kolla på en till match. Kommer inte ihåg hur det blev. Men blev nog förlust. Synd. Efter den åkte jag och mamma ner på stan. Hitta ett par byxor för bara 99 kr och ett rosa linne. Fick en foundation av mamma oxå. Letade mycket efter en sån. Sen hitta vi en, till slut. Fick skynda oss tillbaka till lugnet sen. Det skulle börja klockan 2 Men dom började nog 5i2 kanske. Och vi åkte från stan då. Ggo jag under med 2-0 och precis när vi kommer in så blir det ett mål för dom. Men blev förlust där oxå. 4-1. Men dom va duktiga! :) Nu ska jag sova lite tror jag. Är helt slut efter dagen !
Och en guldstjärna till er som orka läsa det här ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar