onsdag 5 januari 2011

Ny lägenhet

sitter hemma hos min söta mor nu. vi har precis varit och kollat på en lägenhet. den ligger nere på grycksbo. det är 4 rum och kök. jag hoppas det verkligen blir flytt så kan man flytta hit igen. vill inte bo här när jag inte har eget rum. vill inte dela med lillebror precis... blir bara massa bråk. man har inget eget liv alls. man får dela allting.. det är inte kul ! jag och mamma har redan planerat mitt nya rum. (om vi ska flytta). det blir vita väggar och en rosa fondvägg. det flesta möbler blir vita. sen blir det små rosa detaljer. tror det kommer bli toppen fint ! felix ska nog få en stor bild på väggen typ. alltså en tapet med bild på. har glömt vad det heter. sen vill mamma fixa nytt kök. och hallen var inte heller så fin. så det är ganska mycket som ska göras. men det kommer nog bli toppen. hoppas verkligen vi flyttar dit! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar