måndag 10 januari 2011

min hjälte

har varit ner till vårdcentralen nu. mormor kom hit och följde med mig ner. hade precis somnat när hon ringde hit och väckte mig. hon sa att hon va på väg hit. klockan va väl 10 över 11 kanske. när hon kom hit så satt jag på kaffe till henne. '(snäll som jag är) sen kände jag att jag måste verkligen kissa. jag får ju inte. jag ska ju lämna prov. så vi fick lov att åka ner en halv timme tidigare så jag fick kissa om dom skulle ha prov. så kissa jag typ ingenting. HATAR urinvägsinfektion ! så vi satt där nere en halv timme och vänta. sen fick vi komma in äntligen. han skulle känna lite på min rygg först. sen på min mage. å herregud va kalla händer han hade! min mage fick ett litet cp ryck. hihi. men sen skrev han ut pencillin till mig. tack gode gud ! jag hoppas verkligen det går över nu. ska dricka en massa vatten sa han. sa jag lär väl göra det. men det är väl inget problem.
och tack älskade mormor för att du kom hit och följde med mig ner. du är en hjälte i mina ögon. du ställer alltid upp för oss. oavsett vad... vi alla älskar dig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar