måndag 31 januari 2011

Fotoblogg ?

jag har kommit på att min blogg är VÄLDIGT tråkig ! Så funderar på att göra om den lite. Kanske ska gör en fotoblogg... Jag har ingenting att skriva om nu. Det händer ingenting i mitt liv på dagarna. Jag gillar ju att ta kort och är jätte dålig på att skriva, så jag tror nog det blir bättre och ha en fotoblogg. Kommer säkert bli mindre uppdateringar men det blir nog bättre. Jag kommer skriva vad som händer på dagarna och ni kommer oxå få SE vad som händer. Fick ideen av att kolla lite på Emma Danielssons blogg (tryck >HÄR< för att komma till den) Hon är jätte duktig! :) Så från och med nu så kommer det nog bli lite förändring här på bloggen. Tycker ni det låter bra ?

den här tog jag när jag precis hade fått min kamera. Ca 2 år sen tror jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar